Ako vyjsť z krízy silnejší. Tak znie tohtoročná téma New Retail Summitu, ktorý v Bratislave v rozšírenom dvojdňovom formáte ponúkne aktuálne témy a diskusie. Do programu sa zapojilo viac ako 30 rečníkov a panelistov a očakáva sa bezmála 400 účastníkov.
Hneď niekoľko inovácií pre obchod predstavili rečníci a partneri New Retail Summitu, na ktorom sa v dňoch 19. – 20. apríla 2022 zúčastnili štyri stovky zástupcov obchodných a dodávateľských firiem. Konferencia spojená i s udelením cien Mastercard Obchodník roka tak opäť potvrdila, že je najprestížnejším stretnutím obchodnej branže na Slovensku. Ďalší ročník organizátori plánujú v termíne 18. - 19. apríla 2023.
Téma nakladania s nápojovými obalmi sa v rámci špecializovaného workshopu na New Retail Summite 2022 stretla so širokým záujmom publika. Účastníci zaplnili kapacitu sály do posledného miesta. Stretnutie, ktoré sa uskutočnilo 19. apríla, uviedol minister životného prostredia Ján Budaj. V následnej diskusii sa zišli zástupcovia výrobcov, obchodníkov, dodávateľov technológie i Ministerstva životného prostredia.
Obchod bližšie k ľuďom. Tak znie tohtoročná téma New Retail Summitu, ktorý bude v Bratislave po novom trvať dva dni a ponúkne aktuálne témy a diskusie, ako aj účasť hneď dvoch ministrov. Program už organizátori zverejnili.
V tomto roku sa opäť potvrdilo, že New Retail Summit sa stal najväčším stretnutím obchodníkov a ich dodávateľov na Slovensku.Osobne sa začiatkom septembra stretlo štyristo ľudí. Ďalší ročník je naplánovaný už na apríl 2022 a práve sa otvára registrácia a zverejňuje sa hlavná téma.
Digitalizácia, udržateľnosť a flexibilita. To sú v súčasnosti tri najčastejšie skloňované pojmy aj medzi slovenskými obchodníkmi. Zameria sa na ne aj mimoriadne pestrý a zaujímavými lákadlami nabitý program blížiacej sa konferencie New Retail Summit 2021.
Svet retailu sa mení rýchlejšie ako sa očakávalo. To, čo vyzeralo ako vzdialená budúcnosť, sa stáva budúcnosťou veľmi blízkou alebo dokonca už každodennou realitou. Ako vidí vývoj obchodu New Retail Summit?
New Retail Summit 2020, nové vrcholové stretnutie špičiek slovenského maloobchodného a spotrebného trhu, navštívilo 4. 3. 2020 viac ako 400 top manažérov z obchodných a dodávateľských firiem. Na Summite zaznel celý rad informácií a inšpiratívnych myšlienok, ktoré vo svojich textoch zachytili médiá (prehľad TU). Niektoré zaujímavé výroky prinášame i na tomto mieste.
Vyhrajú obchodníci, ktorí vytvoria „omnichannel“ zážitok z nakupovania
New Retail Summit 2020, ktorý sa bude konať dňa 4. 3. 2020 v kongresovom centre hotela Doubletree by Hilton Bratislava, sa stretáva s mimoriadnym záujmom o účasť.
V tejto chvíli sa na bratislavský New Retail Summit 2020, ktorý sa koná 4. 3. 2020, zaregistrovalo už takmer 300 účastníkov.
Blue Events pripravuje v spolupráci so SAMO (Slovenskou alianciou moderného obchodu) a ďalšími partnermi nové vrcholové stretnutie špičiek slovenského maloobchodného a spotrebného trhu, ktoré sa pod značkou New Retail Summit 2020 uskutoční v Bratislave dňa 4. 3. 2020. Súčasťou Summitu je i galavečer s udelením slovenských cien Mastercard Obchodník roka.
Tomáš Krásný, Blue Events pro retailmagazin.sk
New Retail Summit 2020, ktorý predstaví trendy v oblasti dopytu, ponuky a technológií a na praktických príkladoch ukáže cestu k ďalšiemu rastu odvetví a firiem, sa uskutoční 4. 3. 2020 v kongresovom centre hotela DoubleTree by Hilton v Bratislave.
Slovenský obchod prechádza sériou dynamických zmien. Tie si nepochybne zaslúžia adekvátnu pozornosť a odbornú diskusiu. Je teda správna chvíľa na vrcholové stretnutie všetkých, ktorí vytvárajú nový retail. Blue Events sa preto v spolupráci s partnermi rozhodol usporiadať 4.3.2020 v bratislavskom hoteli DoubleTree by Hilton nový typ vrcholového stretnutia slovenského obchodu – New Retail Summit 2020.
Bitva o dominanci v novém retailu eskaluje
Retail Summit 2020 se uskuteční 3. – 5. 2. 2020, již nyní však zveřejnil svoje hlavní téma: „New Retail Ecosystem“. Jeho aktuálnost dává tušit, že půjde opět o vysoce reprezentativní setkání nejvýznamnějších hráčů českého a středoevropského trhu.