NEW RETAIL SUMMIT 2022: Obchod bližšie k ľuďom

Prežívame prelomové obdobie plné neistoty, ale i príležitostí. Obchod v období pandémie obstál ako súčasť kritickej infraštruktúry, povaha služieb poskytovaných zákazníkovi sa ale v uplynulom roku skôr odosobnila. Poďme dostať obchod bližšie k ľuďom a postarať sa lepšie o svojich zákazníkov.

Je potrebné, aby sa obchod ujal roly komunikátora a propagátora potrebných zmien v nákupnom správaní, ku ktorým v najbližších rokoch dôjde, a aby úzko spolupracoval nielen s výrobcami, ale hlavne s dozorujúcimi orgánmi a ministerstvami tak, aby všetko prebiehalo v prospech spotrebiteľov.

Obchod by mal ľuďom pomôcť k lepšiemu životnému štýlu, sprevádzať ich zmenami, ktoré prichádzajú, okrem iného so Zelenou dohodou, a byť tak zdrojom istoty. Môže zároveň pomôcť udržateľnejšiemu fungovaniu celého ekosystému.

Príďte diskutovať na New Retail Summit 2022 spoločne s ďalšími odborníkmi na tému, ako obchod na tejto ceste spoločne podporiť.

O konferencii

Základné údaje

  • Kedy? 19. – 20. 4. 2022

  • Kde? DoubleTree by Hilton, Bratislava

  • Pre koho: Vrcholové stretnutie je určené pre všetkých, ktorí chápu „new retail“ ako príležitosť pre rozvoj svojho podnikania v SR. Zúčastňujú sa na nej zástupcovia manažmentu obchodných firiem, ale aj dodávatelia tovarov, technológií a ďalších služieb pre obchod.

  • Kto? New Retail Summit 2022 pripravuje Blue Events v spolupráci so SAMO (Slovenská aliancia moderného obchodu), SZZV (Slovenské združenie pre značkové výrobky), ZO SR (Zväz obchodu SR) a spoločnosťou Mastercard.

Typickými účastníkmi sú: