NEW RETAIL SUMMIT 2023: Ako vyjsť z krízy silnejší

Po roku budú mať kľúčoví hráči slovenského obchodného trhu opäť možnosť sa osobne stretnúť a prebrať smerovanie trhu v kontexte súčasných trendov. Sústreďme sa na príležitosti, ktoré sa pre obchod a jeho partnerov v aktuálnej dobe otvárajú. Ukážme, aké inovácie pomáhajú práve v kríze a akú úlohu môžu obchod aj jeho dodávatelia hrať v snahe o návrat k ekonomickému rastu. Ako zvládnuť prepojenie online a offline? Ako si udržať zákazníkov? Ako úspešne prejsť digitálnou transformáciou? Príďte diskutovať na New Retail Summit 2023 spoločne s ďalšími odborníkmi na tému, ako vyjsť z krízy silnejšie.

O konferencii

Základné údaje

  • Kedy? 25.–26. 4. 2023  (25. 4. popoludňajší špecializovaný workshop a networking, 26. 4. celodenný program so spoločenským večerom)

  • Kde? DoubleTree by Hilton, Bratislava

  • Pre koho: Vrcholové stretnutie je určené pre všetkých, ktorí chápu „new retail“ ako príležitosť pre rozvoj svojho podnikania v SR. Zúčastňuje sa viac ako 400 zástupcov manažmentu obchodných firiem, ale aj dodávateľov tovaru, technológií a ďalších služieb pre obchod.

  • Kto? Blue Events organizuje na Slovensku už 4. ročník, novo táto akcia trvá dva dni. Prečo „New“? Založili sme novú tradíciu, a to s akcentom na prepojenie online a offline obchodu do sveta „nového retailu“. Na konferencii spolupracujú SAMO (Slovenská aliancia moderného obchodu), ZO SR (Zväz obchodu SR), SZZV (Slovenské združenie pre značkové výrobky),  spoločnosť Mastercard a mnoho ďalších partnerov.

Kto sa zúčastňuje new retail summitu?

Na new retail summite sa stretávajú maloobchodníci a obchodníci v e-commerce, ich dodávatelia, teda výrobcovia a distribútori, poskytovatelia služieb a technológií pre obchod, poradcovia a výskumníci. Pozrite sa na štruktúru účasti v roku 2022.