Program New Retail Summitu 2020

  • 08:00 – 09:00
    Registrácia, ranná káva a občerstvenie

  • 09:00 – 11:00
    A. TRENDY TRHU 2020

    Moderuje: Matej Cifra – Sajfa

    Slovensko: Quo vadis?

    Martin Vlachynský, analyst, INESS - Institute of Economic and Social Studies

    Perspektívy jednotného udržateľného trhu EU

    Damir Hajduk, Head of Unit for Business-to-Business services, DG GROW, European Commission

    Technológie ako hnací motor zmien

    Technologický partner (v jednaní)

    Slovenský obchodný trh – status report

    Lubomír Mechura, Retailer Services Director CEE, Nielsen

    Diskusný panel k aktuálnym trendom rozvoja slovenského maloobchodného trhu

    Účastníci:

    Petr Bena, Sales & Purchasing Director, ALZA

    Jiří Nehasil, člen predstavenstva, Svaz obchodu a CR ČR

    Jozef Dvorský, výkonný riaditeľ, SAEC – Slovenská asociácia pre elektronický obchod

    Katarína Kakalíková, Director Public Policy, Mastercard

    Martin Katriak, prezident, Zväz obchodu SR (v jednaní)

    Martin Krajčovič, predseda predstavenstva, SAMO – Slovenská aliancia moderného obchodu

    Martin Mittner, predseda predstavenstva, Slovenské združenie pre značkové výrobky

    Stanislav Voskár, predseda, Únia potravinárov Slovenska (v jednaní)

  • 11:00 – 11:30
    Prestávka na kávu, čaj a networking

  • 11:30 – 13:30
    B. NEW RETAIL: SCIFI ALEBO NEROVNOMERNE DISTRIBUOVANÁ BUDÚCNOSŤ?

    Moderuje: Matej Cifra – Sajfa

    KEYNOTE: Budúcnosť prepojeného maloobchodu a New Retail

    Toby Pickard, Head of Insight – Innovation and Futures, IGD

    Pohľad významného maloobchodníka s potravinami

    CEO obchodného reťazca (v jednaní)

    Pohľad non-food retailera

    CEO non-food firmy (v jednaní)

    Pohľad banky

    CEO banky (v jednaní)

    Launch strategy of the E-shop

    Coralie Grau, Business Development Manager, ABOUT YOU

  • 13:30 – 14:30
    Pracovný obed, networking

  • 14:30 – 16:30
    C. AKO USPIEŤ NA NOVOM MALOOBCHODNOM TRHU?

    Moderuje: Peter Šebo, Partner, TheMarketers.biz

    Automatizácia mení obchod

    Tomáš Formánek, zakladateľ, LOGIO

    Milan Havlíček, Sales Director, Yieldigo

    Ako moze maloobchod prispiet k udrzatelnej buducnosti

    Martin Kuruc, Managing Director, TESCO Stores SR

    Prípadová štúdia – technológie a logistika

    Partner v jednaní

    Spolupráca slovenského výrobcu s maloobchodom s dôrazom na privátne značky a export

    Zástupca výrobnej firmy

    Duálne vzdelávanie ako podmienka vzniku nového maloobchodu

    Marcel Blaščák, manažér rozvoja organizácie, dm drogerie markt

    Pozvánka do (blízkej) budúcnosti

    Nikola Pleska, Enterprise Marketing Manager CZ & SK, Microsoft

  • 16:30 – 18:00
    Omnichannel Store of the Future: Prehliadka predajne budúcnosti, pripravenej spoločnosťou Microsoft - priestor pre neformálne stretnutia

  • 18:00 – 19:00
    Welcome Buffet - Čaša vína

  • 19:00 – 20:30
    Galavečer

    spojený s udelením slovenských cien Mastercard Obchodník roka 2019

    Večerom sprevádza: Matej Cifra – Sajfa
    Special guest: Epoque Quartet

  • 20:30 – 22:30
    Dinner Buffet, Networking