Program New Retail Summitu 2021

23. 6. 2021, DoubleTree by Hilton, Bratislava

  • 08:00 – 09:00
    Registrácia a ranná káva

  • 09:00 – 11:00
    A. SLOVENSKÝ OBCHOD SA MENÍ

    Moderuje: Matej Cifra – Sajfa

    Vývoj na Slovensku a jeho dopady na spoločnosť a business

    Eva Sadovská, Retail Analyst, WOOD & Company (s rečníkom jednáme)

    Trendy v retail technológiách vo svete a u nás

    Marta Nováková, predsedníčka predstavenstva U&Sluno, bývalá ministerka priemyslu a obchodu ČR

    Nakupujúci vo veku korony

    Ladislav Csengeri, FMCG & Consumer Panel & Services Director CZ/SK, GfK

    Pripravenosť slovenského trhu na omnichannel

    Matěj Kapošváry, Sales & Marketing Director, Shopsys

    Diskusný panel: Digitalizácia obchodných firiem.

    Martin Beháň, CE Operations Director, Tesco

    Andrea Slaná, Country Manager, Alza.sk

    Jan Žák, CEO, Dr.Max Slovakia

    Téma: Čo z toho, čo sa rýchlo naštartovalo v čase covidovej krízy, už navždy zmení nákupy zákazníkov a procesy vo firmách.


  • 11:00 – 11:30
    Prestávka na kávu, čaj a networking

  • 11:30 – 13:30
    B. AKÁ JE REÁLNA BUDÚCNOSŤ OBCHODU? (CHARAKTERISTIKA A PARAMETRE)

    Moderuje: Matej Cifra – Sajfa

    Udržateľná budúcnosť z pohľadu výrobcu

    Jannis Samaras, náčelník, Kofola ČeskoSlovensko

    Udržateľná budúcnosť z pohľadu obchodníka

    Mounia El Hilali, Country Retail Manager & Chief Sustainability Officer, IKEA Czech Republic, Hungary, Slovakia

    Prečo Slovensko učíme, že #domanakupujem

    Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky, Slovenská spořitelna

    Ako skrátiť dodávateľský reťazec a zvýšiť podiel lokálnych potravín

    Stanislav Čajka, generálny riaditeľ, Terno

    Ďalšie témy:

    Depozitný systém a jeho dopad na maloobchod s nápojmi

    Diskusný panel: Ako sa trendy predstavené v tomto bloku premietajú do fungovania obchodu?

    Martin Katriak, prezident, Zväz obchodu SR

    Martin Krajčovič, predseda predstavenstva, SAMO – Slovenská aliancia moderného obchodu

    Martin Mittner, predseda predstavenstva, Slovenské združenie pre značkové výrobky

    + rečníci z bloku B

  • 13:30 – 14:30
    Pracovný obed, networking

  • 14:30 – 16:30
    C. AKO USPIEŤ NA BUDÚCOM MALOOBCHODNOM TRHU?

    Moderuje: Matej Cifra – Sajfa

    Ako rásť vďaka emóciám a silnej značke

    Jaroslav Chrapko, CEO, Dedoles

    Cesta od planogramov v Exceli ku category managementu riadenému dátami

    Jana Pleskačová, špecialistka na merchandising, Iceland

    Bez mäsa je nové sexy

    Jakub Lunter, Business Development, Alfa Bio (s rečníkom jednáme)

    Kvalitné lokálne produkty si zaslúžia svoju ZNAČKU

    S rečníkom jednáme

    Úspech založený na práci s využitím platobných dát

    Ondřej Knot, CEO, Dateio

  • 16:30 – 18:00
    Priestor pre komerčné prezentácie a networking

  • 18:00 – 19:00
    Welcome Buffet

  • 19:00 – 20:30
    Galavečer

    spojený s udelením slovenských cien Mastercard Obchodník roka 2020

    Večerom sprevádza: Matej Cifra - Sajfa

  • 20:30 – 22:30
    Dinner Buffet, Networking