Program New Retail Summitu 2021

8. 9. 2021, DoubleTree by Hilton, Bratislava

  • 08:00 – 09:00
    Registrácia a ranná káva

  • 09:00 – 11:00
    A. SLOVENSKÝ OBCHOD SA MENÍ

    Moderuje: Matej Cifra – Sajfa

    Vývoj na Slovensku a jeho dopady na spoločnosť a business

    Eva Sadovská, Retail Analyst, WOOD & Company

    Trendy v retail technológiách vo svete a u nás

    Marta Nováková, predsedníčka predstavenstva U&Sluno, bývalá ministerka priemyslu a obchodu ČR

    Nakupujúci vo veku korony

    Ladislav Csengeri, FMCG & Consumer Panel & Services Director CZ/SK, GfK

    Pripravenosť slovenského trhu na omnichannel

    Matěj Kapošváry, Sales & Marketing Director, Shopsys

    Diskusný panel: Digitalizácia obchodných firiem.

    Martin Beháň, CE Operations Director, Tesco

    Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt

    Andrea Slaná, Country Manager, Alza.sk

    Jan Žák, CEO, Dr.Max Slovakia

    Téma: Čo z toho, čo sa rýchlo naštartovalo v čase covidovej krízy, už navždy zmení nákupy zákazníkov a procesy vo firmách.


  • 11:00 – 11:30
    Prestávka na kávu, čaj a networking

  • 11:30 – 13:30
    B. AKÁ JE REÁLNA BUDÚCNOSŤ OBCHODU? (CHARAKTERISTIKA A PARAMETRE)

    Moderuje: Matej Cifra – Sajfa

    Udržateľná budúcnosť z pohľadu výrobcu

    Jannis Samaras, náčelník, Kofola

    Udržateľná budúcnosť z pohľadu obchodníka

    Mounia El Hilali, Country Retail Manager & Chief Sustainability Officer, IKEA Czech Republic, Hungary, Slovakia

    Depozitný systém – nákladová investícia alebo biznisová príležitosť?

    Roman Postl, konateľ spoločnosti TOMRA Collection Slovensko, VP & Head of East Central Europe, TOMRA Collection Solutions

    Juraj Otta, komerčný riaditeľ, TOMRA Collection Slovensko

    Prečo Slovensko učíme, že #domanakupujem

    Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky, Slovenská spořitelňa

    Diskusný panel: Ako sa trendy predstavené v tomto bloku premietajú do fungovania obchodu?

    Martin Katriak, prezident, Zväz obchodu SR

    Martin Krajčovič, predseda predstavenstva, SAMO – Slovenská aliancia moderného obchodu

    Martin Mittner, predseda predstavenstva, Slovenské združenie pre značkové výrobky

    + rečníci z bloku B

  • 13:30 – 14:30
    Pracovný obed, networking

  • 14:30 – 16:30
    C. AKO USPIEŤ NA BUDÚCOM MALOOBCHODNOM TRHU?

    Moderuje: Peter Šebo, PartnerTheMarketers.biz

    Ako skrátiť dodávateľský reťazec a zvýšiť podiel lokálnych potravín

    Stanislav Čajka, generálny riaditeľ, Terno

    Úspech založený na práci s využitím platobných dát

    Ondřej Knot, CEO, Dateio

    Cesta od planogramov v Exceli ku category managementu riadenému dátami

    Jana Pleskačová, špecialistka na merchandising, Iceland

    Budúcnosť tradičného obchodu

    Iveta Schwarzová, prevádzková riaditeľka, COOP Jednota Galanta

    Kvalitné lokálne produkty si zaslúžia svoju ZNAČKU

    Zsolt Bindics, predseda predstavenstva družstva, GreenCoop

    Ako rásť vďaka emóciám a silnej značke

    Jaroslav Chrapko, CEO, Dedoles

  • 16:30 – 18:00
    Priestor pre komerčné prezentácie a networking

  • 18:00 – 19:00
    Welcome Buffet

  • 19:00 – 20:30
    Galavečer

    spojený s odovzdaním slovenských cien Mastercard Obchodník roka 2020

    Večerom sprevádza: Matej Cifra - Sajfa

  • 20:30 – 22:30
    Dinner Buffet, Networking